Известие

Collapse
No announcement yet.

Успокоител пистов ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Успокоител пистов ремък

    Имам проблем с тая ролка или някоя шайба около нея.Натегната е нормално и е чисто нов механизъма.Ама на иски обороти доста вибрира и дрънчи.Като пусна особено климатика се чува дрън дрън дрън.И ремъка направо подскача.Къде може да е проблема.Ако бях в София щях да посетя там някой сервиз ама уви не съм и ми е доста далече.
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

  • #2
    Първоначално публикувано от teodor80 Покажи съобщение
    Имам проблем с тая ролка или някоя шайба около нея.Натегната е нормално и е чисто нов механизъма.Ама на иски обороти доста вибрира и дрънчи.Като пусна особено климатика се чува дрън дрън дрън.И ремъка направо подскача.Къде може да е проблема.Ако бях в София щях да посетя там някой сервиз ама уви не съм и ми е доста далече.
    Виж си шайбата на коляновия вал. Има демпферен пръстен в средата. Виж да не е скъсан.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Аз също имам подобен проблем, и щях да пусна тема, ама колегата ме испревари :P . При мен е следният: Сменил сам всички ролки, успокоитела също е сменен, демферната шайба също. Ремъка вибрира и незнаино как и поради каква причина, съмият ремък се качва върху шайбата на алтернатора и започва да се прояжда и разкъсва. 3 ремъка съм сменил за 4 месеца. В момента съм си купил още един ремък но е в багажника. От поредния прокъсън ремък в момента с макетно ножче съм изрясъл едната писта и съм го направил по тънък. Временно проблема е решен. Ремъка така си върви по каналите, без да се прокъсва. Освен да почна да сменявам всички шайби вече, на алтернатор, на хидравличната помпа, на компресора на климатика. Запалила ми се е главата.
      Колеги, давайте някви идеи и съвети, от къде може да е този проблем?

      Comment


      • #4
        Някойя от ролките или шайбите изплесва ремъка. Виж ги всички дали са в една осова линия.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Доста време ме тормозеше и мене този проблем, но в края на краищата се оказа прекалено голям товар на генератора.По конкретно става на въпрос за остарял акумулатор, който при палене "пада" и после генератора докато компенсира се получава тази кофти вибрация.След смяната на акумулатора сега всичко спи.Няма вибрации няма "оле боже".Та колеги вижте на какво дереже са ви акумулаторите,най вече проявата на този проблем е от тях.Не казвам че и другите описани от колегите проблеми не са причина за вибрации но при мен се оказа тази причината.
          Last edited by balev64; d.m.y г., 11:07.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Boschman Покажи съобщение
            Аз също имам подобен проблем, и щях да пусна тема, ама колегата ме испревари :P . При мен е следният: Сменил сам всички ролки, успокоитела също е сменен, демферната шайба също. Ремъка вибрира и незнаино как и поради каква причина, съмият ремък се качва върху шайбата на алтернатора и започва да се прояжда и разкъсва. 3 ремъка съм сменил за 4 месеца. В момента съм си купил още един ремък но е в багажника. От поредния прокъсън ремък в момента с макетно ножче съм изрясъл едната писта и съм го направил по тънък. Временно проблема е решен. Ремъка така си върви по каналите, без да се прокъсва. Освен да почна да сменявам всички шайби вече, на алтернатор, на хидравличната помпа, на компресора на климатика. Запалила ми се е главата.
            Колеги, давайте някви идеи и съвети, от къде може да е този проблем?
            Преди да смениш всичко това проблема имаше ли го?
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Преди да смениш всичко това проблема имаше ли го?
              Много хубав въпрос. Значи, от началото като си купух Алфата всичко си беше добре. След време демферната шайба се разби. Смених я веднага след като установих проблема. Старата беше много разбита това гуменото където е, незнам точно как се казва. Ремъка беше прояден и си мислех, че е от нея. Сложих новата и може би след около месец погледнах ремъка и пак беше прояден и тогава започнах едно по едно да сменям всичко. Но проблема още не е решен. Но сега като се замисля да не би пък новата демферна шайба да е фабрично не балансирана ли и аз незнам какво. Но е здрава погледнах я одеве. Тя си е и скъпичка. Когата двигателя работи на празен ход има съвсем леко биене на демферната шайба, а във високите обороти се успокоява биенето изчезва.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Boschman Покажи съобщение
                ........ а във високите обороти се успокоява биенето изчезва.
                Само така ти се струва!
                Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boschman Покажи съобщение
                  Много хубав въпрос. Значи, от началото като си купух Алфата всичко си беше добре. След време демферната шайба се разби. Смених я веднага след като установих проблема. Старата беше много разбита това гуменото където е, незнам точно как се казва. Ремъка беше прояден и си мислех, че е от нея. Сложих новата и може би след около месец погледнах ремъка и пак беше прояден и тогава започнах едно по едно да сменям всичко. Но проблема още не е решен. Но сега като се замисля да не би пък новата демферна шайба да е фабрично не балансирана ли и аз незнам какво. Но е здрава погледнах я одеве. Тя си е и скъпичка. Когата двигателя работи на празен ход има съвсем леко биене на демферната шайба, а във високите обороти се успокоява биенето изчезва.
                  Според мен твърде е възможно успокоитела да прави номера. Как го смени, целия с тялото и ролката, или само амортисиора? Понеже често се получават аномалии със самото тяло на ролката. Сравни и стария амортисъор с новия еднакви ли са на дължина.
                  Last edited by Galeano; d.m.y г., 16:14.
                  sigpic Alfasud/156 1.8ex
                  156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                  Comment


                  • #10
                    Цялия успокоител зедно с ролката беше си комплект в кутията и свалих старото и монтирах новото заедно с новата ролка.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boschman Покажи съобщение
                      Цялия успокоител зедно с ролката беше си комплект в кутията и свалих старото и монтирах новото заедно с новата ролка.
                      По какво разбра че ти е разбите демферната шайба?И нали като си сменял комплекта ролката със пружината добре си наместил шайбата от вътрешна страна.Там погледни защото ти висва ролката и ремъка се изхлузва от нея и пистите на алтернатора и демфера го прерязват.Моя демфер го гледм видимо всичко е здраво ама дали не е скъсана гумата някъде вътре или вече се е амортизирал.Ималио такава вероятност иак да разбреа дали е повреден?
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от teodor80 Покажи съобщение
                        По какво разбра че ти е разбите демферната шайба?И нали като си сменял комплекта ролката със пружината добре си наместил шайбата от вътрешна страна.Там погледни защото ти висва ролката и ремъка се изхлузва от нея и пистите на алтернатора и демфера го прерязват.Моя демфер го гледм видимо всичко е здраво ама дали не е скъсана гумата някъде вътре или вече се е амортизирал.Ималио такава вероятност иак да разбреа дали е повреден?
                        Ами знам ,че се повишават вибрациите на мотора при износен демфер. Знам също че продават нови турски дето били много по зле от оригиналния.
                        sigpic Alfasud/156 1.8ex
                        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                        Comment


                        • #13
                          При мен демферната шайба ,, дрънкаше,, когато се беше разбила. При палена на двигателя дрънчи при гасене пак дрънчи, и като застана някъде на сфетофар и все едно като някоя канбанка дрънка. Викам си бе от тоя двигател нещо ще испадне в най-скоро време . И така погледнах я и видях, че гумата на демферната шайба е разбита

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                            Ами знам ,че се повишават вибрациите на мотора при износен демфер. Знам също че продават нови турски дето били много по зле от оригиналния.
                            Не се повишават вибрациите, просто мотора ти трака като стар Перкинз.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X